BİR zamanlar Vestel markasıyla Manisaspor'un Süper Lig'de üç büyüklere kafa tutmasının keyfini yaşamıştık. Şimdi de Akhisar Belediyespor Süper Lig'de Manisa'nın gururu olmaya devam ediyor. Önceki akşam Sivasspor'u da Manisa 19 Mayıs Stadyumu'nda son saniyelerde attığı golle yenerek 3 puana ulaştı. Mütevazi kadrosu ile inanılması güç başarılara imza atıyorlar. İmrenmemek mümkün değil. Yazdım, yine yazıyorum; Birbirine kenetlenen bir yönetim', İsabetli transferler', ayağını yorganına göre uzatan, verdiği sözleri futbolcularına zamanında yerine getiren, bir nevi futbolcusunun teri kurumadan emeğinin karşılığını veren, sessiz sedasız görevini yapan Kulüp Başkanı Hüseyin Eryüksel
ERYÜKSEL VE YÖNETİMİNE TEŞEKKÜRLER
Bizlerden başka tanıyan var mı? Medyada görünmek istemez, başarı ya da başarısızlıkta ne Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF), ne de hakemlerle ilgili bir çift laf söylemez. Beyefendi kimliğe sahip, hem işine, hem de Akhisar Belediyespor'a özen gösteren Başkan Eryüksel ve yönetimine bir kez daha teşekkürler.
HERKES DESTEK OLMALI
Valimiz Erdoğan Bektaş'ın Akhisar Belediyespor için attığı tweette ki gibi, "Yazıyor yazmasına da, bunu herkes görüyor, bir de Manisa görsün, neyse ki Ertuğrul Aytaç var". Sayın Valimin dediği gibi Akhisar Belediyespor'un bu başarısını herkes görmeli, sahiplenmeli ve destek olmalı
Trend Haberler
Manisalı çiftin balayı tatili kabusa döndü! Damat hayatını kaybetti
Manisa'da ortalık savaş alanına döndü! Ölü ve yaralılar var...
Manisa’da eğitimde görev değişimi
Manisa sağlık camiasını yasa boğan acı kayıp
Manisa'da bir baba kızını bıçaklayarak öldürdü
En düşük maaş 80 bin lira olmuştu! Manisa'da 91 personel birden alacak...