Tarık Almış spor ve iş dünyasının simge ismi. O'nun futbol sevgisi bir başka. Manisaspor'da Başkanlık yapmış, siyah beyazlı kulübe bugünkü Tarık Almış Spor Kompleksi'ni kazandırmış bir spor adamı. Her zaman Manisaspor'un başarısı için çalıştı, hala da futbolun içinde olup bitenleri takip ediyor. Ulupark'ta Sebahattin Kayhan ve dostları ile oturur, nargilesini tüttürür, akşamları da dostları ile yemekte birkaç duble rakısını içer. Yaz aylarında ise Ulupark'ta gecenin ilerleyen saatlerine kadar futbolun durumunu değerlendirir.
ÇOK SEVİLİYOR
Sevilen ve sayılan bir iş adamı olan Tarık Almış, bir süredir sağlık sorunu nedeniyle evinde istirahat ediyor. Geleni, gideni, arayanı çok. Manisa'da görev yapan Valisi, Paşası, Emniyet Müdürleri Tarık Almış'la hep iç içe olmuşlardı. Geçen hafta içinde Zafer Ünal Başkan, Necmi Temizel, Sebahattin Kayhan, Esat Eriş, Nahit Gülen ve Halim Sezici ile Tarık Almış'ı evinde ziyaret ettik. Almış'ın sağlık durumu iyi, bizlerle bir saatten fazla sohbet etti. Dostları ile birlikte olmaktan çok mutlu oldu.
Dostları zaman zaman Tarık Almış'ı ziyarete giderse daha çabuk ayağa kalkacak gibi geldi bana.
Trend Haberler
Manisalı çiftin balayı tatili kabusa döndü! Damat hayatını kaybetti
Manisa’da eğitimde görev değişimi
Manisa sağlık camiasını yasa boğan acı kayıp
Manisa'da bir baba kızını bıçaklayarak öldürdü
En düşük maaş 80 bin lira olmuştu! Manisa'da 91 personel birden alacak...
Bahadır Yenişehirlioğlu açıkladı... Vestel müjdesi yakında!