Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kesintisiz içme suyu sağlamak adına çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Bu kapsamda Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı, tarafından Alaşehir ilçesine bağlı Kozluca mahallesine içme suyu sağlayan sondaj kuyusunda meydana gelen arıza kısa süre içerisinde müdahale edilerek giderildi. Yapılan çalışma ile vatandaşların su kesintisi yaşamalarının önüne geçildi. Yerinde müdahaleler ile ilgili açıklamalarda bulunan Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanı Kemal Anaç, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Ekiplerimizin özverili çalışmaları ile arızalara anında müdahale ederek vatandaşlarımıza sağlıklı ve kesintisiz su temini noktasında da çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi. Özkan ÇELİK
İçme suyu arızası... Ekipler müdahale etti
MASKİ Genel Müdürlüğü, Alaşehir ilçesine bağlı Kozluca mahallesine içme suyu sağlayan sondaj kuyusunda arızalanan motopomp sistemini yenileyerek vatandaşların su kesintisi yaşamasının önüne geçti.
Trend Haberler
Manisalı çiftin balayı tatili kabusa döndü! Damat hayatını kaybetti
Fabrikadaki silahlı kavga can aldı!
Manisa'da ortalık savaş alanına döndü! Ölü ve yaralılar var...
Manisa’da eğitimde görev değişimi
MHP Manisa Teşkilatı’nın listesinde dikkat çeken detay!
Manisa sağlık camiasını yasa boğan acı kayıp





