Kahramanmaraş merkezli 11 ilde büyük yıkıma denen olan depremler sonrası görevli olarak deprem bölgesinde hizmet veren Sarıgöl Devlet Hastanesi personeli, Sarıgöl Kaymakamı Ali Arıkan tarafından başarı belgesi ile ödüllendirildi. Hazırlanan başarı belgeleri Sarıgöl Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Mehmet Karaduman tarafından personele takdim edildi. İHA
Sarıgöl Devlet Hastanesi personeline başarı belgesi
Kahramanmaraş depreminde bölgede görev yapan Sarıgöl Devlet Hastanesi'ni personeli, Sarıgöl Kaymakamı Ali Arıkan tarafından başarı belgesi ile ödüllendirildi.
Trend Haberler
Manisa’da eğitimde görev değişimi
Manisa sağlık camiasını yasa boğan acı kayıp
Bahadır Yenişehirlioğlu açıkladı... Vestel müjdesi yakında!
En düşük maaş 80 bin lira olmuştu! Manisa'da 91 personel birden alacak...
Kayıp dosyası yeniden açıldı! Olay Manisa’ya uzandı
Semih Balaban: Halk kabul ederse imar planı uygulanacak





