Manisa İl Sağlık Müdürlüğü, Salihli Devlet Hastanesi’nde uzun süredir sağlık memuru olarak görev yapan Mehmet Ali Özkazak’ın vefat ettiğini duyurdu. Acı haber sağlık çalışanları ve hastane personeli arasında üzüntüye neden oldu.

İL SAĞLIK MÜDÜRÜ ZEREN’DEN BAŞSAĞLIĞI MESAJI

Manisa İl Sağlık Müdürü Uzman Dr. Mehmet Fatih Zeren, yayımladığı mesajda Özkazak’ın vefatını derin bir üzüntüyle öğrendiklerini belirtti. Zeren, merhum için Allah’tan rahmet dileyerek ailesine ve sağlık camiasına başsağlığı dileklerini iletti.

Yapılan açıklamada, Mehmet Ali Özkazak’ın Salihli Devlet Hastanesi’nde uzun yıllardır görev yaptığı belirtildi. Vefat haberi, mesai arkadaşları ve sağlık çalışanları arasında büyük üzüntü yarattı.

BAŞSAĞLIĞI MESAJLARI PAYLAŞILDI

Sağlık yönetimi ve hastane çalışanları, merhum Özkazak için taziye mesajları yayımladı. Ailesine sabır ve başsağlığı dilekleri iletildi.

Kaynak: Haber Merkezi