Manisa’nın Selendi ilçesinde Belediye Başkanı Murat Daban, günlük programlarında makam aracı kullanımını azaltarak elektrikli scooter ile ulaşım sağlamaya başladı. Hafta başından itibaren ilçe merkezindeki ziyaret ve temaslarını scooter ile gerçekleştirdi.
Makam Aracı Kullanımı Sınırlandırıldı
Selendi Belediye Başkanı Murat Daban, ilçe içindeki kısa mesafeli programlarında makam aracı kullanımını sınırlandırdı. Günlük işleyişte elektrikli scooter tercih edilmeye başlandı.
Kaynak: Haber Merkezi





