Gerçekleştirilen ziyarette kentteki güvenlik çalışmaları, kamu hizmetleri ve iş birliği konularında görüş alışverişinde bulunuldu. Bülent Arınç ve İsmail Akçura, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e görevinde başarılar dileyerek hayırlı olsun temennisinde bulundu.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden İl Emniyet Müdürü Karayel ise nazik ziyaretleri nedeniyle Arınç ve Akçura’ya teşekkür etti.
Bülent Arınç ve İsmail Akçura’nın gerçekleştirdiği ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Kaynak: Haber Merkezi





