Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, hububat alım sürecine ilişkin önemli bir açıklamada bulundu. Toprak Mahsulleri Ofisi'nin 3 Haziran'da başlattığı hububat alımlarında ilk ödeme sürecinin başladığını duyuran Yumaklı, üreticilerin ürün bedellerinin hesaplarına aktarılmaya başlandığını bildirdi.

İlk Ödemeler Hesaplara Aktarılıyor

Bakan Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, TMO tarafından yürütülen hububat alım sürecinde ödeme aşamasına geçildiğini açıkladı. Yumaklı, "TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor." ifadelerini kullandı.

Alım Noktaları 600'e Çıkacak

Ülke genelinde hububat alımlarının yoğun şekilde sürdüğünü belirten Yumaklı, halen 211 noktada devam eden alımların hasat döneminin hız kazanmasıyla birlikte 600 noktaya ulaşacağını kaydetti.

"Getirilen Ürünlerin Tamamı Alınacak"

TMO'nun üreticiler tarafından teslim edilen ürünlerin tamamını alacağını vurgulayan Yumaklı, çiftçilerin mağdur edilmeyeceğini ifade etti. Bakan Yumaklı açıklamasında, "TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek." dedi.

Çiftçiye Destek Mesajı

Üreticilerin emeğinin karşılığını alması için çalışmaların sürdüğünü belirten Yumaklı, "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz." ifadelerini kullanarak üreticilere destek mesajı verdi.

Kaynak: Haber Merkezi