Manisa'da sigara yasağı!

Manisa Valiliği, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından koronavirüs nedeniyle alınan kararlarda Manisa'da kamuya açık alanlarda -Bu alanlar İlçe Hıfzısıhha Kurulları tarafından belirlenmek suretiyle- sigara içme yasağı getirildi.

Manisa'da sigara yasağı!

Manisa Valiliği, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından koronavirüs nedeniyle alınan kararlarda Manisa'da kamuya açık alanlarda -Bu alanlar İlçe Hıfzısıhha Kurulları tarafından belirlenmek suretiyle- sigara içme yasağı getirildi.

11 Kasım 2020 Çarşamba 13:52
Manisa'da sigara yasağı!

Manisa Valiliği, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından koronavirüs nedeniyle alınan kararlarda Manisa'da kamuya açık alanlarda -Bu alanlar İlçe Hıfzısıhha Kurulları tarafından belirlenmek suretiyle- sigara içme yasağı getirildi. 

Alınan karar şöyle: "Vatandaşlarımızın kalabalık ortamlarda sigara, tütün ve tütün mamullerini kullanmak amacıyla maskelerini çıkarmalarını önlemek üzere, isimleri belirtilerek cadde-sokak (başlayış, bitiş noktaları ile), meydan vb. yerlerde sigara, tütün ve tütün mamullerinin tüketilmesinin yasaklanması hususunda İlçe Hıfzıssıhha Kurullarınca karar alınmasına, karar verildi"

Son Güncelleme: 11.11.2020 13:57
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Mehmet 2020-11-11 14:53:14

Bugüne kadar en geç alınmış karar ????????????????????????????????????????????

Avatar
Merve 2020-11-12 06:59:42

Her zaman olması gereken bir yasak. Kimse kimsenin ağzından çıkan pis dumanı solumak zorunda değil

Avatar
Haşmet 2020-11-11 14:04:19

Baktılar maske herkes takıyor işin içine sigarayı da muadil ettiler yollarda da trafik polisleri tuzaklar kurmuş

Avatar
Mehmet 2020-11-11 14:13:01

Vay be ne yapacaklarını şasirdılar bir kıdem e saldırılar baktılar tepki yağıyor geri vites yaptılar en güzel kaynak maske sigara trafik cezası Allahın izniyle hep birlikte basaracagiz

Avatar
Zillet 2020-11-11 20:33:00

Bir canımız kaldı gel onuda al sizde kurtulun bizde ceza ve vergilerle ayakta duruyoruz haram olsun iki yakaniz bir araya gelmesin inşAllah

Avatar
Mustafa 2020-11-12 00:48:27

Sizden tiksindik iğrendik yeter kuscez artık

Avatar
Hayret bir şey 2020-11-12 12:18:39

Sigara yasağını politika ceza ve başka bir şey ile yorumlayan insanlar sanırım sürekli duman altı vaziyette ler.
Kardeşim dünya çok ciddi bir hastalık ile mücadele etmeye uğraşıyor. Sigara sebebi ile maske takmayan bunu suistimal eden tonla insan var .bu insanlar keyif edeceğim diye başka insanların hayatını hiçe sayıyor.birde bunları savunup politika yapacağım diye uğraşan bir takım akıllılar var.insanları koruyacağım diye caza kesilen bir memleket ve bunu anlamayan bir millet hayret birşey

Avatar
Ali 2020-11-23 15:05:52

Şu insan oğlu nekadar garip para verip kendini ve başkalarının sağlığını tehlikeye atıyor içmeyin şu mereti hem kesen hem sağlığına hemde etrafa zarar verme bu konu hakkinda herzaman cumhurbaşkanı mizin yanındayım

banner112