banner72

Alemciler okul bahçesini meyhaneye çevirdi

Manisa’nın Şehzadeler İlçesi İzmir Caddesi üzerinde bulunan Murat Germen İlköğretimi bahçesine dadanan alemciler okul bahçesini meyhaneye çevirdi.

Alemciler okul bahçesini meyhaneye çevirdi

Manisa’nın Şehzadeler İlçesi İzmir Caddesi üzerinde bulunan Murat Germen İlköğretimi bahçesine dadanan alemciler okul bahçesini meyhaneye çevirdi.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 12:43
Alemciler okul bahçesini meyhaneye çevirdi

HABER:SERKAN ÖZCAN

Haber sitemizi arayan vatandaşlar, özellikle akşam hava karardıktan sonra okul bahçesine dadanan alemcilerin gece geç saatlere kadar okul bahçesinde alkollü içki içerek çevreye rahatsızlık verdiklerini kaydetti.

Okul civarından oturan vatandaşlar, Polis 155 ihbar hattını arayarak ihbarda bulunduklarını, ancak okul idaresinin gerekli önlemi almadığından okul bahçe kapısının sürekli açık olduğunu belirttiler.

Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin eğitim yuvalarında böyle kötü olayların yaşanmasına sessiz kalınmaması gerektiğinin altını çizen vatandaşlar, okul bahçesinin emniyeti için gerekli tedbir alması konusunda yetkilileri göreve davet ettiler.

Son Güncelleme: 30.07.2018 12:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
biri 2018-07-30 14:35:27

okul yönetimi hafta sonu ne önlemi alacak, mayın mı döşeyecek? Kendi mahallesindeki okula sahip çıkamayanların çemkirmesine bak hele!

Avatar
:) 2018-07-30 19:29:34

Gece içenlerin fotoğrafını çekip koysaydın ya...yerse...
Senin vatandaşlık gõrevin yok mu?

Avatar
Birisi: 2018-07-30 18:12:42

Okul idaresi çevredeki çocuklar bahçede oynasınlar, parmaklıklardan atlarlarsa takılırlar yaralanırlar diye düşünmüş olabilir mi?
Okullar içki içilsin diye bahçe kapılarını açık tutuyor olabilir mi?
Okullar her sabah çõp, şişe hatta şişe kırıkları toplamaya meraklı olabilir mi?
Haberi yapıp, okul idarelerini suçlayan ile; içki içip, şişesini okul bahçesine atan ve kıranların zihniyetleri arasında fark var mı?
İdareleri suçlamaktansa, çevreyi bilinçlendirici, uyarıcı bir haber olsaydı daha mı ilkeli bir habercilik olurdu acaba?

Avatar
Ogretmen 2018-07-30 18:38:34

Videoda okul kapalı görünüyor. Haftasonu çekilen bir gorüntüde okul idaresinin içki içip te şişe Bırakanlari önleyici tedbiri ne olabilir? Vatandaşimiz o şişeleri alıp çöpe atarak çevre bilincinin önemi ve güvenli okul ortamı sağlamada toplum üyelerinin rolüne dikkat çekse daha isabetli olurdu. Sosyolojik olarak incelenmeli, suçlu icip atan ve videoyu ceken, sorumlusu ise manevi değeri yoksun eğitim kurumu düşmanları.

Avatar
Öğretmen 2018-07-30 19:16:51

Hafta içi bahçe mecburen temizleniyor. Hafta sonları da idareciler, personel tatil yapmasın okulu beklesin, bahçeyi temizlesin bence...
Okullardaki idareciler , öğretmenler önlem almayı düşünemezler zaten. Sizin gibi zeki habercilerin düşünmesi iyi olmuş.

Avatar
Vatandas 2018-07-30 19:44:25

Kasıtlı bir haber gibi. Hickimse Mahallesi'ndeki okulu (gocuntusu yoksa) karalarcasina böyle yorumlarda bulunmaz. Aksine KoLej görüntüsü vermek ister, tabi gerçekten o Mahalleli yada çocuğu orada okuyoRSA. Değilse niyet başkadır.

Avatar
Kaptan 2018-07-30 20:15:44

OKUL İDARECİLİĞİNDE GÖZÜ OLUP DA FETOYLA SIKI İLİŞKİSİNDEN DOLAYI ABİLERİNİZ BİLE ATAYAMADIKLARI BİRİLERİ DİĞER KRİPTO ABİLERİNİN ÖNERİSİ VE MEDYADAKİ BAĞLANTILARIYLA HABER YAPTIRMIŞ GİBİ DURUYOR. ZİRA BU MESELE İLE İLGİLİ OLARAK YASAL YETKİSİ OLAN POLİSİN BİLE ÇARESİZ OLDUĞUNU , OKULLARIN EĞİTİM FAALİYETLERİ SONRASI GENEL KULLANIMLI KAMU ALANI HALİNDE OLDUĞUNU TÜM OKUL BAHÇELERİNİN BU DURUMDA OLDUĞUNJ BİLMEYEN YA APTALDIR YA CAHİLDİR YA DA ARTNİYETLİ , MAKAM KURUM ELEGEÇİRME HESAPLARI OLAN ÖRGÜT ÜYESİDİR. BU YAZI SAVCILIKLARA VE MİTE DE BİR İPUCU OLSUN. HERKES HESABINI İYİ YAPSIN. CIA UŞAKLARINA GEÇİT VERİLMEDİ VERİLMEYECEK.

Avatar
Okur 2018-07-30 21:06:08

155 aranarak okul idaresini duyarsızlık suçlamak kadar saçma bir ifade olamaz. Okul mahallenin ortak değeridir tatil zamanlarında okula sahip çıkma duyarlılığına sahip olmadan çocuklarına yere çöp atma bilincini vermeden okul çocuklarına yere çöp atma bilincini vermeden okul idaresini zan altında bırakmak kolaycılıktan başka bir şey değildir.

banner54

banner53