Bakan Koca İzmir’i de açıkladı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs rakamlarını açıkladı, “İzmir'de 28, Kocaeli'de 20, Sakarya'da 3 vakamız yoğun bakımda.” dedi

Bakan Koca İzmir’i de açıkladı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs rakamlarını açıkladı, “İzmir'de 28, Kocaeli'de 20, Sakarya'da 3 vakamız yoğun bakımda.” dedi

22 Haziran 2020 Pazartesi 20:21
Bakan Koca İzmir’i de açıkladı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye'deki koronavirüs salgınıyla ilgili güncel verileri açıkladı. 22 Haziran Pazartesi gününün koronavirüs tablosuna göre, son 24 saatte 24 kişinin hayatını kaybetmesi sonucu can kaybı 4 bin 974 oldu. Vaka sayısı da bin 212 artarak 188 bin 897'ye yükseldi. Sosyal medya hesabından güncel verilere ilişkin açıklamalarda bulunan Bakan Koca, "Bugün iyileşen hasta sayımız yeni vaka sayımızın üstünde. Fakat mücadelemiz için aradaki fark yeterli değil. Vaka sayımızı tedbirlerle azaltmalıyız" ifadesini kullandı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından koronavirüsten kaynaklı yeni can kayıplarını ve vaka sayısını açıkladı.

BAKAN KOCA’DAN AÇIKLAMA

Sosyal medya hesabından güncel verilere ilişkin açıklamalarda bulunan Bakan Koca, şu ifadeleri kullandı:

İzmir’de 28, Kocaeli’de 20, Sakarya’da 3 vakamız yoğun bakımda. Toplam test sayımız 3 milyona yaklaştı.

Bugün iyileşen hasta sayımız yeni vaka sayımızın üstünde. Fakat mücadelemiz için aradaki fark yeterli değil. Vaka sayımızı tedbirlerle azaltmalıyız.

Son Güncelleme: 23.06.2020 23:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ufuk 2020-06-22 22:10:51

Sokakta arkama yapışan kişiye "uzak dur, masken yok" dedim dayak yiyordum. Bu abartı değil dir 9 kişi kavgaya karışıyordu.
Urla sanayi ve Urla merkez. İzmir Karaburun da maske takan 2 kişi gördüm. Sadece 2, toplam 50 kişi vardı.
Mordoğan merkez ve Sahil yaoı market inşaat malzemeleri. İçeride maskeli bir tek kasiyer var. Kımseyi uyaramıyorsunuz " kıllık yapma ulan" diye karşılık alıyorsunuz. MORDOĞAN jandarma hiç bir ihbara gitmiyor. Hep komutan dışarda cevabı alıyorsunuz

Avatar
Esen 2020-06-23 00:09:42

Izmirde maske tqkan yok artik uyardiginizdada inanilmaz tepkilerle karsilasiyirsunuz polisler sokaklarda geziyor maskesiz insanlari goruyor ama hicbir sey yapılmıyor

Avatar
Eda 2020-06-23 00:13:10

Turk milleti olarak cok cesuruz. Bize bir şey olmaz. Simdi maskesizlere ceza geliyor iyi oldu

Avatar
hanime yilfix 2020-06-23 02:58:02

açik alanda tek başıma spor( yürüyüş yapiyorum.)sağimda solumda kimse yok.maske takmasam sorun olurmu?

Avatar
Mercan 2020-06-23 07:18:43

Maalesef aynı durum milasta'da var 10 kişiden sadece biri maskeli oda bayanlar.

Avatar
Gül 2020-06-23 07:38:06

Urla da pazarcılar hiç biri maske takmıyor hiç kimse bir şey söylemiyor biz ne kadar taksakta boşuna

Avatar
Suna 2020-06-23 08:31:41

Çogu insan masle takmıyor hata takanlara laf atıyorlar izmir buca ekmek almak için fırıncıyo masken yok eldivenin yok dediyimde bana başka fırınagit

Avatar
Atalay (zafer mete) 2020-06-23 10:10:28

Çiğlide (İzmir) çoğu kişi maske takmıyor maskeler vatandaşın kolunda yada hiç yok, buna bir önlem Alınmalı. Türkiyen in her yerinde maske takma zorunluluğu getirilsin takmayana anında ceza kesilmeli.