Tek kişilik devir teslim töreni

MCBÜ’de yeni Rektör Prof. Dr. Ahmet Ataç görevine başladı. Eski rektör Prof. Dr. Ahmet Kemal Çelebi’nin devir teslim törenine katılmaması dikkat çekti.

Tek kişilik devir teslim töreni

MCBÜ’de yeni Rektör Prof. Dr. Ahmet Ataç görevine başladı. Eski rektör Prof. Dr. Ahmet Kemal Çelebi’nin devir teslim törenine katılmaması dikkat çekti.

29 Temmuz 2019 Pazartesi 15:05
Tek kişilik devir teslim töreni

Manisa Celal Bayar Üniversitesi’nde (MCBÜ) devir teslim töreni gerçekleşti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla MCBÜ Rektörü olan Prof. Dr. Ahmet Ataç, devir teslim törenini tek başına gerçekleştirdi. Eski rektör Prof. Dr. Ahmet Kemal Çelebi’nin katılmadığı törende konuşan Rektör Prof. Dr. Ataç, öncelikli olarak Hafsa Sultan Hastanesi’ndeki sorunları çözeceklerini söyledi. Üniversiteyi hep birlikte yöneteceklerinin altını çizen Prof. Dr. Ataç, MCBÜ’nün gelişmesi için çalışacaklarını ifade etti.

"KENDİ TERCİHİDİR"

Prof. Dr. Kemal Çelebi’nin devir teslim törenine katılmaması dikkat çekti. Çelebi’nin törene katılmama nedenini soran gazetecilere yanıt veren Prof. Dr. Ataç, “ Sorunun muhatabı ben değilim. Usul olarak törenlere görevi devreden devlet görevlisine yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür edilir, yeni gelen arkadaşa da başarılar dilenir. Biz bugün ikinci kısmı icra ediyoruz. Bu noktada kendi tercihidir” diye konuştu.

Son Güncelleme: 29.07.2019 15:57
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hamza O 2019-07-30 14:33:20

Polemik olan nedir?
Polemiğe sebep olan yeni atanan rektör müdür?
Görevi teslim etmeye gelmeyen ve devir teslimden yaklaşık 2 saat önce Twitter’dan veda mesajı yayınlayan eski rektör müdür?
Vicdanınıza bırakıyorum.

Avatar
Mert 2019-07-30 17:28:19

Bilgisiyle tecrübesiyle Ahmet Ataç hoca manisamıza ve üniversiteye büyük hizmetlerde bulunacaktır.

Avatar
Ahmet Altuğ 2019-08-02 20:01:33

Her ne olursa olsun mutlaka devir-teslime gelmeliydi. Eski rektörün bu protestosu doğrudan doğruya Sayın Cumhurbaşkanının tercihine hakarettir. Ben olsam idari soruşturma açar cumhurbaşkanına hakaretten cezalandırırım. Devlet terbiyesi böyle verilir

Avatar
Ehl-i İrfan 2019-07-29 21:50:29

Manisa'nın dokuz aylık bir geçikme ile nur topu gibi bir "polemikçi"rektörü oldu...
Asgari,insanî ve akademik nezaket kurallarını hiçe sayarak selefi ile, ilk kamuya karşısına çıkışta polemik yaparak göreve başladılar..

Avatar
Batı Anadolu 2019-07-31 09:02:30

Cemal Çelebi'ye yakışmadı. Necdet Sezer bile Abdullah Gül devir tesliminde bulundu.

Keşke hiç rektörlük yapmasaydıda, rektörlüğü öncesi gibi Kemal abi olarak kalsaydı.

Avatar
Sibel 2019-08-17 13:07:38

Eski rektörün makamına saygıdan sorumluluğu taşıdığı akademik idari personele ve öğrencilere olan saygısından orada olması gerekiyordu. Ki Ahmet Ataç hocamız Hem akademik hem insani hem de İslami açıdan muhteşem bir insan. Hiç bir koltuk kimseye baki değil! Otururken çok iyiydi de kalkarken neden bu kadar zorlanıldı? Taktir cumhurbaşkanımızın ve bence Manisa kazandı. Aile şirketi yapmayacak kimsenin uşağı olmayacak diye sırt çeviriyorlarsa çok haklılar!