Virüsün Manisa’ya dağılışı grafiklendi

Koronavirüs ülkemizde can almaya devam ederken, gün geçtikçe virüsün ülkeye yayılışına dair yeni grafikler yayınlanıyor

Virüsün Manisa’ya dağılışı grafiklendi

Koronavirüs ülkemizde can almaya devam ederken, gün geçtikçe virüsün ülkeye yayılışına dair yeni grafikler yayınlanıyor

08 Nisan 2020 Çarşamba 22:32
Virüsün Manisa’ya dağılışı grafiklendi

Koronavirüs; İstanbul, İzmir ve Ankara başta olmak üzere 81 ilde görüldü. İlk olarak Sağlık Bakanı Fahrettin Koca tarafından haritalar halinde vakaların gösterilmesinden sonra, vakaların ilçe dağılımlarını da gösteren grafikler yayınlanmaya başladı.

Koronavirüs verileri paylan https://geomatic.org/ isimli sitede yer alan grafiğe göre Manisa’nın merkeziyle birlikte Akhisar, Kırkağaç, Soma, Salihli, Turgutlu, Alaşehir, Demirci, Sarıgöl ve Gölmarmara ilçelerinde vakalar göze çarpıyor.

Öte yandan bugün sosyal medyada dolaşan bilgilerde Manisa’da ölü sayısının 12’ye, vaka sayısının da 145’e ulaştığı iddia edildi. Bilindiği üzere Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, il il vakaları son paylaştığında Manisa’da 2 ölü 100 pozitif vaka vardı.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Harita 2020-04-08 22:42:59

Haritada Selendi’dede görünüyor ancak yazınızda bu yok

Avatar
4545 2020-04-09 07:47:40

Yahu ne ikisi daha bugün Turgutlu devlet hastanesinde 3 kisi koronodan öldü milleti kandırmayın artık gözümüzle gördük!!!!

Avatar
Halit 2020-04-09 18:06:04

4545 ne yalan söylyon ben orada çalışıyor bursa öyle bişi yok

Avatar
Diabetus 2020-04-09 18:08:47

Aile sagligi merkezleri çoğunlukla apartman daireleri içine konuclandigi için, dar alanlarda hizmet veriyor... bekleme alanları korono için çok tehlikeli... hekim veya personel tedavi icin odaya tek kişi alıyor fakat daracik bekleme alanında 10 parça kişi kucak kucağa sıra bekliyor...hastaların cogu da virüs taşıyor.65 yaş üzeri dışarı çıkmıyor ama benim gibi şeker ve tansiyon hastasi 40 li 50 li yaslardaki hastalar virüs tehlikesi ile karşı karşıya kalıyor.Virus biz şeker hastalari için ölümcül.

Avatar
Diabetus 2020-04-09 18:09:28

Aile sagligi merkezleri çoğunlukla apartman daireleri içine konuclandigi için, dar alanlarda hizmet veriyor... bekleme alanları korono için çok tehlikeli... hekim veya personel tedavi icin odaya tek kişi alıyor fakat daracik bekleme alanında 10 parça kişi kucak kucağa sıra bekliyor...hastaların cogu da virüs taşıyor.65 yaş üzeri dışarı çıkmıyor ama benim gibi şeker ve tansiyon hastasi 40 li 50 li yaslardaki hastalar virüs tehlikesi ile karşı karşıya kalıyor.Virus biz şeker hastalari için ölümcül.

Avatar
Emekli memur 2020-05-03 13:47:55

Manisada merkezde kaç kişi öldü bilen varmı

Avatar
Ahmet Kazak 2020-05-05 23:27:54

haritada saruhanlı da var.ama yazınızda saruhanlı yok.