banner72

Manisa’da iğrenç iddia

Manisa’da eski garaj yakınlarında 11 yaşlarındaki kızın taciz edildiği iddiası ortalığı karıştırdı

Manisa’da iğrenç iddia

Manisa’da eski garaj yakınlarında 11 yaşlarındaki kızın taciz edildiği iddiası ortalığı karıştırdı

26 Haziran 2019 Çarşamba 22:18
Manisa’da iğrenç iddia

Manisa’nın Şehzadeler ilçesi Mimar Sinan Bulvarı eski garaj yakınlarında medyana gelen olayda iddialara göre 11 yaşlarındaki bir kız, tacize uğradı. Tacize uğradığını iddia eden kızın bağırması sonucu, kızı taciz ettiği iddia edilen zanlı çevredekiler tarafından linç edilmek istendi.

Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edilirken, ekipler zanlıyı öfkeli kalabalığın elinden güçlükle aldı. Zanlı gözaltına alındı.

Haber: Serkan ÖZCAN

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Vatandaş 2019-06-27 19:42:18

Dini eğitim matematik, Türkçe gibi zorunlu olmalıdır. Edep, namus, terbiye güzel ahlak dinimizde mevcut. Dinini ögrenmeyen kişide herşey beklenir

Avatar
Yavuz Ercan 2019-06-28 08:59:11

İnternet serbestliği, bazı TV dizi yayınlar, ekonomik çöküntü ve ahlaki çöküş. Böyle sapıklara gereken ceza verilirse olaylar azalır sanırım.

Avatar
Ahlâk ve vicdan 2019-06-28 10:34:49

Vatandaş yorumcu. O yuzden mi cemaat yurtlarında çocuklara tecavüz ediliyor. O yuzden mi camilerde çocuklara sarkıntılık ediliyor. Bu işler din ile ilgili degil ahlak ve vicdanla alakali

Avatar
Vatandaşa cevap 2019-06-28 11:37:32

Din din din diyerek küçücük kız çocuklarına kadın gözüyle bakar oldu toplumun dinle cahilleşmiş kesimi.Erkek çocuklarına taciz tecavüz normalleşti.Ahlak lazım bu topluma ahlak!!!Dinden bahsetmeyin artık yeter!Din Allahla kul arasındadır,herkesin inancı kendine.

Avatar
Pınar Çağlar. 2019-06-28 15:40:21

Meclis kendi maaşlarındaki fahiş artışları herkesin uyuduğu saatlerde onay verirken, taciz ve tecavüz, kadına şiddet, orman yangınları, hırsızlık ve gasp........suçları için yasa değişikliğine neden fırsat bulamıyo? Herkes kendi adaletini kendisi sağlamaya çalışsa "adalete güvenin"diye atılıyolar ortaya. Güven mi kaldı? Suçluların ödüllenircesine salıverilirken bir sonraki suça teşvik edilircesine cesaretlendirilmelerine karşı adalete güven mi kaldı.

Avatar
Anne babalara 2019-06-28 22:56:21

Anne babalar ozellikle kiz cocugu olanlar o sacma 10 cm daracik kiyafetleri kiz cocuklarina giydirmeyon kardesim.seytana davatiye cikarmayin.edepli giydirin.

Avatar
Arap yalayicisi 2019-06-30 17:49:31

Ulan giysi giydirmeyin şeytana davetiye çıkarmayin yazmışsın ya ne beyinsiz insanlar var

Avatar