İYİ Parti Büyükşehir’de Cihan Canuyar’ı düşünüyor

Yerel seçimler için CHP ile ittifaka gidecek olan İYİ Parti Manisa'da Büyükşehir adayı için çalışmalarını sürdürürken sosyal medyaya düşen bir fotoğraf kafaları karıştırdı.

İYİ Parti Büyükşehir’de Cihan Canuyar’ı düşünüyor

Yerel seçimler için CHP ile ittifaka gidecek olan İYİ Parti Manisa'da Büyükşehir adayı için çalışmalarını sürdürürken sosyal medyaya düşen bir fotoğraf kafaları karıştırdı.

25 Aralık 2018 Salı 09:45
İYİ Parti Büyükşehir’de Cihan Canuyar’ı düşünüyor

İYİ Partili Mustafa Güvenç tarafından paylaşılan ve "Ankara genel merkezimize gidiyoruz. Manisa Büyükşehir Belediye, Şehzadeler Belediye, Saruhanlı Belediye. Kızılelma’da buluşuruz" notu düşülen görselde adaylık açıklaması yapmayan tek ismin Cihan Canuyar olması dikkat çekti. Bilindiği gibi Uğur Kıraloğlu Şehzadeler için, Erdinç Karaköse de Saruhanlı için İYİ Parti'den belediye başkan aday adaylığını açıklamıştı.

Manisa eski milletvekillerinden Ümit Canuyar'ın oğlu olan Cihan Canuyar'ın fotoğraf karesinde yer alması, "İYİ Parti'nin adayı Cihan Canuyar mı olacak?" sorusunu da beraberinde getirdi.

Konuyla ilgili resmi açıklamanın önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor.

Son Güncelleme: 25.12.2018 09:50
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sabattin 2018-12-25 16:50:16

Manisa büyükşehirler liginde Fenerbahçe gibi oldu. İmkanları oldukça fazla. Ama hiçbir icraat yok,
Yıllardır aynı Manisa olarak kaldı, gelişemedi, modern bir şehir olamadı. Neden acaba? Cevap çok basit ; idarecilerinin, önde gelen isimlerinin basiretsizliği..kimse darılmasın ve kızmasın ama bu böyle.
Keşke bütçesini en kısıtlı kullanan büyükşehir olacağına biraz borç yapsaydı da şampiyonluğa oynasaydı. Şimdi bir fırsat Manisa için. Cengiz abisine yaptığı hizmetler için teşekkür etmek ve CHP -İYİ partinin kurduğu ittifak la çıkaracağı rozetsiz aday Cihan Canuyar a oy vermek.
Neden mi ? çok basit, CHP li de, İYİ partili de, AK partili de hatta MHP li de oy vermeye gittiğinde rahatlıkla Cihan Canuyar a oy verecektir.

Misafir Avatar
özdemir güven 2018-12-27 19:59:18 @sabattin

aynen kardeşim manisada çarpık kentleşme çok büyük bir sorun hava kirliliğinde türkiye beşincisiyiz alt üst geçit yapmayla prime ikiz kule falan dikmeyle belediyecilik olsaydı istanbul bugün içler acısı bir hale düşmezdi aynı şekilde ankaranın hali ortada zaten

Beğenmedim! (2)
Avatar
Manisalı 2018-12-25 12:54:46

Canuyar ailesinin siyasete girmek gibi bir derdi olmadı hiçbir zaman. Ümit canuyarın zamanında milletvekili iken neler yaptığı ne hizmetler getirdiği ortada. Araştırmadan peşin hükümlü olmayın. Cihan Canuyar da Kamu Yönetimi Mezunu babası sayesinde yıllardır siyasetin içinde yoğurulmuş ve aktif olarak siyaset yapan bir kardeşimizdir. İş yapacak çalmayacak hizmet edecek adam aranıyor ise doğru isimdir Canuyar. Geçmişin de lekeli bezleri yoktur.

Avatar
Manisalı 2018-12-25 17:23:52

45 kardeşim Manisa ile ilgili hiçbir şey bilmediğin ortada,
Anyalımısın, Konya lı mı belli değil..

Avatar
Manisalı 2018-12-25 17:25:22

Sevgili 45 Manisa da zamanında Sanayi sitesinin kimin zamanında kimin girişimi ile kurulduğuna bir incele en basit icraatinin olduğunu görürsün. Ayrıca kendisi Demokrat Partide yıllarca görev yapmıştır. İnternetten az araştırma yaparsan bunu rahatlıkla göreceksin. Bu işi geçim kapısı olarak gördüğünden bahsetmişsin bu konuda herhangi bir ispatın yok ise boş konuşma. Bu adamın buna ihtiyacı da yok. Hizmetin nasıl olacağını tüm Manisa halkı görecek. Manisa parası olan rantçı karadenizlilerin elini kolunu sallayarak dolaşacağı bir belediye olmamalı ! Koskoca Manisa da Yılmaz Gençoğlu diye bir Artvin Arhavili Fen işleri Daire Başkanından başka kimse yok değil mi bu görevi yapabilecek? Bu adam 6-7 sene önce Manisa’nın yerini haritadan gösteremezdi. Sen bir manisalı olarak Artvin belediyesine su faturası yatırmaya giremezsin. Artvinli Manisa’nın ihtiyacını gerekli olanları nereden bilebilir! Uyanın biraz uyanın vakit Manisa’nın evlatlarına sahip çıkma vakti kavga etme vakti değildir

Avatar
Doğma Büyüme Manisalî 2018-12-25 17:44:06

2 Dönem dir belediye başkanlığı yapan arkadaş artık bırak ya 10 sene olmuş bu ne hırs, otopark sorunu çözülmedi,sular ip gibi akıyor şehrin göbeğinde hem de.10 senedir çözemedin gitti.

Misafir Avatar
Mustafa Göksu 2018-12-27 20:05:08 @Doğma Büyüme Manisalî

kardeşim sadece otopark değil ki manisanın konutlarının çoğu depreme dayanıksız manisa zaten deprem kuşağında ALLAH muhafaza bi deprem olsa bütün manisa yıkılır acilen bir eylem planı şart

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 19 2018-12-26 09:38:52

Yeni yüzler görmek her zaman iyidir. Manisa'ya hayırlı olsun.

Avatar
45 2018-12-25 10:52:08

Siyasete dokamadınız gitti bu canuyarı, açıkta kaldı. Manisa size bir şans verdi, çok zorlamayın, ortada kalıverirseniz.

Misafir Avatar
T:Şentürk 2018-12-31 01:16:50 @45

Dön de bir bak, senin bir yerlerin açıkta kalıp soğuk almasın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Seymen Alten 2018-12-27 19:53:03 @45

vAllahi bu seçim cengizi sandığa gömmek için son şans yoksa bu arkadaşımız cengiz kazanırsa kına yakacak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Oğuz Efe Kardagezen 2018-12-27 19:52:09 @45

45 olum sen 2 dönemdir manisanın halini görmüyor musun manisayı pislik götürüyor manisa büyükşehirler kategorisinde sınıfta kaldı malzeme bol ama lezzetli yemek pişirecek adam yok cihan kardeşimiz bay cengize on basar be

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kaan Efe Utkan 2018-12-27 19:50:21 @45

45 kardeşim şu anda Manisa'da cengizi zorlayacak Manisalıların üzerinde sandık ittifakı kurabileceği tek isimdir Cihan Bey

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Oğuz Kaan Turacı 2018-12-27 19:49:23 @45

sevgili 45 hacı sen ne ayaksın in misin cin misin şeytan mısın ak trol müsün belli değil yoksa kripto bir cengizci misin he

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kemalettin 2018-12-25 15:27:48 @45

Saruhanlı da bu adayın alacağı oy oranı bellidir %4 tür bu aday aday adayı olmuştur. Saruhanlı da aldığımız 5500 oya üzülürüm. Çok yazık Sayın il başkanım bunları gör. halkın isteklerine göre aday çıkar.

Beğenmedim! (5)
Avatar
İsmail 2018-12-25 17:34:30

Saruhanlı ilçe yönetimini neden değiştirin diyorsunuz acaba.